Taller de fotodenúncia creativa per a joves «Objectiu aigua»
Eivissa, 12 de juny de 2026.
Des del Fons Pitiús de Cooperació iniciem la campanya “L’aigua que compartim”, amb els següents objectius:
– Recuperar la memòria històrica en l’accés a l’aigua a Eivissa i Formentera.
– Visibilitzar les desigualtats actuals en l’accés a l’aigua potable al món.
– Promoure la corresponsabilita individual i col·lectiva en la cura de l’aigua.
Entre les activitats previstes, impulsarem el taller de fotodenúncia creativa per a joves de 12 a 17 anys: “OBJECTIU AIGUA”. Els i les joves participants podran identificar, documentar i donar visibilitat a situacions de malbaratament, sobreconsum o escassetat d’aigua. Una problemàtica que afecta cada vegada més les nostres illes i que ens afecta a totes i tots.
Els tallers de fotografía recorreran durant els mesos de juny i juliol diferents Punts Joves i Casals de les Illes Pitiuses:
- 19 de juny. Espai Jove de Sant Antoni.
- 20 de juny. Punt Jove de Santa Eulària.
- 25 de juny. Casal de Joves de Formentera
- 26 de juny. Casal de Joves Xaixe (Sant Josep)
- 3 de juliol. Punt Jove de Santa Gertrudis
- 7 i 8 de juliol. Escola d’Estiu de Can Casals (Eivissa)
- 9 de juliol. Casal de Joves Xerinola (Sant Jordi)
El taller, impartit per Xavier Duran i el Fons Pitiús, és gratuït i les inscripcions s’hauran de realitzar al centre jove correponent fins 2 dies abans de la seva data prevista.
